poniedziałek, 28 listopada 2016

Medalion biały z dziewczynką

Pokaz moich prac nad którymi pracowałam przez ostatnie kilka tygodni czas zacząć !! :)
Nie będę za dużo się rozpisywać bo zdjęcia mówią same za siebie i myślę że przemówię w wasze gusta. Zauważyłam że w tym roku jest moda na bombki na "bogato" czyli dużo wszystkiego więc postanowiłam nie być gorsza bo w końcu trzeba być trendy :) 
W moich pracach zobaczycie dwa elementy których wcześniej nie stosowałam w zdobieniu a jest to masa imitująca śnieg występująca w różnych kolorach i piórka, to jest to co kocham najbardziej :)
myślę że do stylu "na bogato" bardzo pasują.






Przypomnę że wszystkie moje prace będzie można kupić w Centrum Joga i Pilates 10 grudnia na Kiermaszu.

                                                Zapraszam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz