poniedziałek, 12 maja 2014

"Kuferek Malucha"

Wcześniej pisałam że pracuje nad pewnym pomysłem i dzisiaj już mogę powiedzieć że jest to "Kuferek Malucha"dla chłopca który widzicie na zdjęciach.Na pomysł kuferka wpadłam kiedy robiąc porządki znalazłam ciuszki po moim synku kiedy był malutki,są one pamiątką i za każdym razem kiedy je przeglądam wracają wspomnienia i robi się tak słodko :) i żal że dzieci tak szybko rosną.Kuferek to nie tylko pamiątka dla nas rodziców ale także dla dziecka,bo kiedyś on dostanie go i pokarze swoim dzieciom  pamiątki kiedy był malutki.Na zdjęciu widać śpioszki i buciki ale można włożyć przeróżne rzeczy na przykład,zdjęcia,ulubioną przytulankę,kosmyk włosów,pierwszy ząbek,pomysłów tyle co matek na świecie.Jest to też oryginalny prezent na przykład na chrzciny od babci czy cioci lub z okazji narodzin czy pierwszych urodzin dziecka.W planach mam zamiar zrobić Kuferek dla dziewczynki ale to pózniej,bo teraz mam mnóstwo innych pomysłów do zrealizowania no i muszę się wywiązać z zamówień.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz