poniedziałek, 21 lipca 2014

Skrzyneczka na warzywa

Pamiętacie truskawki w tym sezonie ? czerwone,słodkie i na straganie uśmiechały się do nas żeby je kupić  :) były ale niestety już się skończyły.Właśnie pierwsze truskawki w warzywniakach przywozili sprzedawcy w skrzyneczkach i wpadłam na pomysł że można je wykorzystać w moim decoupagu.Sprzedawcy wywalali je na śmieci,a ja poprosiłam jednego z nich żeby mi je odłożył na co miły pan się zgodził i tym sposobem jestem w  ich posiadaniu.Tak jak napisałam wpadłam na pomysł ale niestety,przypadkiem natrafiłam w internecie na takie same skrzyneczki ozdobione metodą decoupage,no trudno chyba nie jestem tak pomysłowa jak mi się wydawało ale to nic bo przecież każdy ma swoją inwencję twórczą i nigdy nie będą takie same.Pierwszą którą chce wam pokazać to skrzyneczka na warzywa,można ją postawić w kuchni czy w spiżarni, kiedy są dwie takie same lub trzy mogą nam zastąpić półeczki.Sianko i warzywa na zdjęciu włożyłam dla lepszego efektu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz