czwartek, 6 listopada 2014

"Kuferek Malucha"

 We wcześniejszych moich postach opublikowałam "Kuferek Malucha " dla chłopca, a teraz chcę wam pokazać fajny pomysł na przechowywanie ciuszków i pamiątek po naszych pociechach kiedy były malutkie dla dziewczynki. Jak już pisałam Kuferek to nie tylko pamiątka dla nas rodziców ale także dla dziecka,bo kiedyś  pokarze swoim dzieciom  pamiątki kiedy było maleństwem. Do kuferka możemy schować również zdjęcia, ulubioną przytulankę, kosmyk włosów, pierwszy ząbek i wiele innych cudnych wspomnień. Jest to też oryginalny prezent na przykład na chrzciny od babci czy cioci lub z okazji narodzin czy pierwszych urodzin dziecka, ten akurat zrobiłam na zamówienie dla małej Roxany która otrzyma go w prezencie.Na zdjęciach kuferka dla chłopca wdać śpioszki i inne pamiątki niestety do zdjęć kuferka dla dziewczynki nie miałam rekwizytów w postaci śpioszków ponieważ nie mam córki, a szkoda :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz