środa, 26 marca 2014

Książka "Skarb"

Na początku dzisiejszego wpisu pragnę podziękować wszystkim którzy wchodzą regularnie na mojego bloga,rozumiem że zainteresowałam kogoś moimi pracami co bardzo mnie cieszy.Książka którą widzicie na zdjęciu jest z drzewa i jej przeznaczeniem jest bycie skrzyneczką na skarby mojego syna.Kacper ma 13 lat i koniecznie chciał żebym mu zrobiła schowek na przeróżne pamiątki związane z wcześniejszymi wycieczkami ale oczywiście nie mogła być zwyczajna.Po przemyśleniu różnych opcji pomyślałam sobie że taka "skrzyneczka  książka" najbardziej będzie bliska mojemu synowi ponieważ uwielbia czytać,a motywy zdobione na książce przesądziły o tym że uwielbia książki przygodowe i fantastyczne więc wybrałam jeden z nich.I oto jest "Książka  SKARB".











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz