piątek, 14 marca 2014

Pudełko "Venezia"

Dalsza część pod tytułem pudełko...tyle że tym razem jest to pudełko wykonane z grubego kartonu po perfumach,które dostała moja siostra w prezencie,perfumy już dawno zużyte a pudełko zostało i stało takie białe i mdłe w jej pokoju.Nie pasowało do wnętrza  więc postanowiłam  nadać mu koloru i pobudzić do życia i żeby było jeszcze ciekawiej zrobiłam do kompletu świeczkę i wieszak na korale.W pokoju króluje kolor zielony i fioletowy więc znalazłam w sklepie internetowym serwetę która pasowała kolorystycznie do pokoju,no i mojej siostry ponieważ tak jak barwy pudełka lubi różnorodny kolor w stylu ubierania się i jest osobą wesołą jak karnawał w Venezi. No tak...następny prezent urodzinowy,bardzo oryginalny i dobre jest to że zawsze można zrobić to co komuś pasuje do wnętrza , wybierać dowolnie kolorystykę i wzór na danym przedmiocie.Opinie możecie wystawiać na bloga,a może macie jakieś ciekawe pomysły z których chętnie skorzystam.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz