niedziela, 15 marca 2015

Doniczka i motylki

Leżały w piwnicy, myślę że jakieś 25 lat, były nie modne bo na rynek weszły plastikowe i wszyscy je kupowaliśmy więc surowe z gliny poszły w odstawkę.Po plastikowych na naszych parapetach zagościły doniczki, (bo o nich mówię) z gliny kolorowe i lakierowane ale przyszła moda na rzeczy naturalne począwszy od materiałów z których szyjemy rzeczy, a skończywszy na zdrowym naturalnym i ECO odżywianiu. Ja też lubię to co prawdziwe a nie plastykowe dlatego jak tylko zauważyłam doniczki w piwnicy zaraz miałam na nie pomysł ale mimo wszystko doniczki wydały mi się trochę smutne więc postanowiłam jedną z nich, nie niszcząc jej naturalnej  struktury ozdobić ją również naturalnym materiałem czyli papierem. Zobaczcie jak można dać doniczce nowy wymiar, naprawdę możecie zrobić to sami wystarczy wydrukować na grubym papierze wybrane obrazki potem je wyciąć i ozdobić doniczkę.W tej chwili doniczka jest ozdobiona motywami Wielkanocnymi ale po świętach na pewno dostanie nowe przebranie.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz