środa, 18 marca 2015

Pudełko i czerwone róże


Zbliżają się święta a ja mam jak to przed Wielkanocą jajka do zdobienia, nie ukrywam że jest to miła praca którą lubię w przeciwieństwie do sprzątania, mycia i odkurzania ale to pewnie nie tylko mi się nie chce wykonywać prac porządkowych. Co innego decoupage, to akurat mogłabym robić nie śpiąc w ogóle gdyby mi na to pozwolił mój organizm :) Ale jak  jest już wszystko wysprzątane i ozdoby świąteczne powieszone a za oknem wiosna to myślę że każda mama i żona jest dumna z osiągnięcia.
Ale nie jajka są głównym tematem posta tylko pudełeczko które widzicie na zdjęciu, z odzysku zresztą, było granatowego koloru i było po prostu nijakie,smutne.Może któraś z moich czytelniczek bloga ozdobi pudełeczko techniką decoupage i prześle zdjęcia na maila Lavenderi ? Czekam na zdjęcia które opublikuje za pozwoleniem na stronie bloga.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz