sobota, 13 grudnia 2014

Warsztaty "Wyobraznia w bombce" w szkole nr 35

W czwartek odwiedziłam  kolejną super szkołę a w niej wesołe i uśmiechnięte dzieci z klasy IIIc.
Bombki były jak zwykle śliczne i wyjątkowe a dzieci zadowolone ze swojej twórczości.

W tej klasie nawet się dowiedziałam  zastosowania mojej wizytówki :))  którą dostaje każde dziecko podczas warsztatów,  a więc:

Pyta kolega, koleżankę z przeciwnej ławki.
- słuchaj ,czy ty wiesz co to jest?
Odpowiada koleżanka.
- wiesz co... dokładnie nie wiem, ale to się chyba ściska w ręku (pokazuje na wizytówkę) i jak to tak ściśniesz to z tego  będzie wylatywać ładny zapach.
Na to chłopiec.
- hmm....
Nic nie mówiąc  przyjrzał się dokładnie temu czemuś i zaczął wąchać to coś co ma pachnieć :))

Uwielbiam pracować z dziećmi mają taką fantazję i wyobraznię są przesłodkie,  do bólu szczere i mówią co myślą,a ja uśmiałam się jak nigdy dotąd na warsztatach.Po rozmowie którą usłyszałam, szybko wyjaśniłam dzieciom że to coś,to wizytówka żeby wszystkie dzieci nie zaczęły jej zgniatać.



































Moi rozmówcy i ich piękne bombki...














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz