poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zabawa Mikołajkowa dla Teja Tur

W minioną sobotę gościłam na zabawie Mikołajkowej dla pracowników i ich dzieci firmy Teja Tur.Z dziećmi i ich rodzicami prowadziłam warsztaty decoupagu pt."Wyobraznia w bombce", zrobiliśmy bombki na choinkę dla babci,dziadka i w prezencie dla przyjaciółki.Pomysłów dla osób które dzieci chciały obdarować było wiele ale i rodzice sami chętnie tworzyli swoją bombkę dla siebie. 
Oprócz  decoupagu były jeszcze inne stanowiska z ciekawymi propozycjami tworzenia swoich własnych prac między innymi ozdabianie pierniczków i komponowanie stroików na stół wigilijny.Jak się domyślacie brokat sypał się jak płatki śniegu w wigilijną noc,oczywiście  nie zabrakło gościa głównego czyli Mikołaja.Dzieci było tyle że nie mogłam uwiecznić imprezy ponieważ cały czas stoisko było oblegane przez małych twórców i tylko dzięki przemiłej pani która pstryknęła mi parę fotek jestem w posiadaniu zdjęć za które jeszcze raz bardzo dziękuję.











































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz